Brev:
Hvor mange gange afføring?
22. oktober 2007
Alder:
10 mdr.
Hvor mange gange afføring?
Hej Helen,
Jeg har bare lige et hurtigt spørgsmål ang. afføring hos vores nu 10 mdr gamle datter.
Er det normalt at børn i den alder kan have afføring 3-4 gange dagligt, og endda en god portion hver gang? Jeg er noget forbavset over den mængde der kommer ud og vil være sikker på at det ikke er fordi hun overspiser?
Hun er en stor pige: 76 cm og 10,4 kg, men hendes far er også meget høj. Vi presser hende ikke til at spise mere end hun giver interesse for, og vi følger kostrådene fra Sundhedsstyrelsens lille bog...
Med venlig hilsen
Ann-Christina